Acile zorda kalmadıkça gitmeyin derim hem şuan hastaneler berbat durumda hemde acil doktoru ve çocuk doktoru arasında gerçekten fark var çocuk doktorunun görmesi daha mantıklı. Tabi yüksek ateş bilinç buşanıklığı havale dışında konuşuyorum. Koltuk altı 37.5 çok yüksek değil o yüzden şimdilik siz takip edin bence