nurrr19 10 aylık tam anlattığınız gibi ama zaten olayları bu , geçecek diye düşünmemeliyiz bence . Yenidoğan dönemi gazı sancısı biter , 4. Ay atağı başlar devamında diş sancıları gelir sonrasında meme reddi , ek gıda döneminde hiç bi şey yememe derdi , uykusuzluk , huzursuzluk vs vs . Bunlar olacak yani bebeğim çok akıllı hiç yorulmuyorum diyen kimse yoktur yani