ogretmenanneee80_ İstanbul Avrupa Yakası’nda oturuyoruz bebeğim 4 aylık olacak dil bagimız var ve sünnet ettirmek istiyoruz önerileriniz var mı kızlar güvendiğiniz doktorlarınız var mı acaba işin içinde dil bağı da olduğu için araştırmak istiyorum biraz tedirginim
Emine52 ogretmenanneee80_ dil bağı çok kolay bişey zaten onun acısını hissetmez bile sünnet de kolay yani ilk çiş yaparken zorlar sonrası kolay
soneeeer00 ogretmenanneee80_ dil bağı operasyonunu bizde yaptırdık bebeğim 2 aylıktı ilk gün çok huysuzdu ve dil bağı kesilirken çok korkmuştu sonra unutuyor tabiki acısı geçiyor sanırsam çünkü ilk gün yaptığı gibi yapmamıştı birdaha karbonatlı suyla silmemizi söylemişti genel cerraha yaptırmıştım
ogretmenanneee80_ soneeeer00 çok tedirgin ediyor beni bu durum sonrasında emmesinde herhangi binsorun yaşadınız mı acaba şu anda meme reddi yaşıyoruz bu ay yaptırmak istiyorum ama bir yandan da cesaret edemiyorum hiç emmezse aç kalır diye
Burakrojan24 ogretmenanneee80_ yaa inanın aynı korkuyu bende yaşıyorum ya emmezse diye inşallah öyle bişey olmaz oğlum 4 ay 4 günlük perşembe günü ameliyat olucak dil bağı ve sünnet genel anestezi ile umarım çok kolay atlatırız bu süreci ben merkez prime hastanesi Koray topçuya yaptıracağım sonrasını da inşallah yazarım size iyi akşamlar
hyp Oğlumdada vardı dil bagi 1 haftalıkken cok kolay bi operasyonda hallettiler hic korkmayin daha sonrasinda emmesinde falan hic bir sıkıntı olmadi