KuzeyinAnnesi03 tasdemirrr hafif kansızlık var başka önemli bir şey yok bu değerler buyukelri baz alır o yüzden kırmızı çıkması sizi korkutmasın 🥰 Demir olarak Newit öneririm hem temiz içerikli hem değeri daha yüksek 🙏
birprensannesi1 tasdemirrr merhaba sonuçlardan sonra ne yaptınız benim bebeğimin sonuçlarına çok benziyor sonuçlarınız daha doktora gidemedim. Bir sorun çıkmış mıydı?
kolonyalimendil tasdemirrr üstte kalsın çok anlamıyorum.. netten de bakmayın bence.. bazı değerler yüksek bazıları düşük çıkmış🤷🏼♀️
withgamze tasdemirrr bu öyle bir şey değil tek değere bakıp bir şey çıkaramazsınız. O değerlerin hepsi birbirine bağlı o yüzden doktor dışında kimsenin ne dediğin pekte bir önemi yok.
Ballikizim99 Anlamıyorum ama benim kızımın tahlilinde de böyle kırmızı değerler vardı hatta bende sordum buradan ama doktor gayet normal hiçbir sorun yok demişti
tasdemirrr HamzasMomy bir ara 1-2 ay kullanmadım. Salaklık yaptım. Dişi çürütüyor vs dediler bıraktılar 4-5 kişi söyleyince korktum sonra içgüdü olarak tekrar başladım hiç aksatmadım.
HamzasMomy tasdemirrr bizde 9 ayligiz geçen bizimde kan tahlili yapıldı bizdede hafif kansızlık çıktı. Ben toplamda 1 hafta kullanmamışımdır kan ilacını. Büyük oğlumun doktoru o zamanlar verme 9. Ay tahlilinde eksik çıkarsa veririz demişti. Şimdi bende vermeye başladım.
HamzasMomy tasdemirrr sağlık ocağı vegaferon vermişti 4 damla baştan beri. Bende danısıcam tekrar bakalım ne diyecekler
betuss0142 Bebeğinizde minik bir enfeksiyon görünüyor grip veya hafif idrar yolu enfeksiyonuda olabilir
tasdemirrr betuss0142 hafif burnu akıyor ama sürekli olarak değil cok nadir 1-2 gündür acaba bu olabilir mi