gizemalkan Etiket yapmayınca yazdığınızı görmemişim kusura bakmayın 🥺 koliğin en büyük belirtisi stres boşaltma saati geldiğinde sakinleşmemesi bence yani zor sakinleşir diyeyim ya da. Özellikle aynı saatlerde başlayıp saati bitince birden huzursuzluğunun geçmesi,bir de dediğim gibi gazını çıkartsa da rahatlamaz gaz ilaçları fayda etmez, kiraz çekirdeği vs rahatlatmaz çünkü koliktir sebepsiz ağlar o saati gelince