ozgeakin Kızlar merhaba bebeğim bugün 20 günlük oldu tırnakları çok uzun tırnaklarını kesmek istiyorum kayınvalidem başımda sürekli 40 ı çıksın öyle kes 40 ı çıkmadan kesme diyip duruyor aranızda 40 ı çıkmadan kesen var mı
Birhaziranhikayesi ozgeakin gerçekten hala daha böyle şeylere inanıp acaba mı diyorsunuz tabi ki batıl inanç
betul97_ ozgeakin Ne alakası var ya benim kaynanamda bebeğimin tırnaklarını kestiğimi duyunca bebeğin ilk tırnakları babasının cebine konur demişti saçma sapan şeyler
Azra00 ozgeakin ben kestim Vala bir haftalıkken uzundu çünkü 🤣annemde kalıyorduk babam para sıkıştırdı bebeğimin cebine güya hırsız olurmus bisiler dedi de çok kulak vermedim 🤣🤣
mamabear_ ozgeakin batıl inanç tabii ki. 40 güne kadar kazık gibi olur tırnakları çocuğun. Ama ben makas kullanmaktan korktuğum için törpüledim hep. Parmakları biraz daha belirginleşince cesaret edip makasla kestim
balmom59 ozgeakin 1 haftalıktı kestim ve hep kestim eldiven takmamak için Elleriyle keşfetmesi gerek çünkü lütfen koca karı laflarına inanmayın artık
Tubanurrr ozgeakin tövbe tövbe tırnakları uzun olur bebeklerin yüzünü gözünü çizer kesin hemen tabii ki batik inanç gozune kalici bir zarar verse kv çeker gider evine sen uğraşırsın