Sassolsobe atistirmaliga ihtiyaçları yok ki bebeklerin, yani aslında bizlerin de yok biz zevk icin yiyoruz çikolata karnımızı doyurmuyor ama bebekleri doyurur sonrasi da zorlu bir süreç olur ama dışarı çıkıp sikilacaklari bir yere gidersem meyve alıyorum yanıma, meyveli kek yapcam daha yapmadım, pankek yapıyorum oyalansinlar diye ayran veya kefir veriyorum