berna52 kelebegiminannesiyim özelde verdim 15 günü buldu sonucumun çıkması. Devlette 1 ayı buluyormuş.
Feray55 Ketemde yaptırdıysanız 10gün sürüyor. Size kâğıt veriyorlar şu tarihte gelin diye. E nanızda göremezsiniz. Çünkü bilgilendirme de yapıyoruz dediler.