39 günlük Bebeğim her akşam bu saatlerde ağlamaya başlıyor uyusa bile ağlayarak 10dk içinde uyanıyor sabaha kadar bu şekildeyiz. Sabah uykuya dalıyor akşam yine aynı. Cok yoğun gazı var ama cıkarıyorda. Meme+mama beslenme şekli. Bebeği böyle olan var mı? Yoksa benim bebeğimde bir anormallik mi var korkuyorum