Merhaba bende var yatağımın başında gece kaynatıp ılıttığım biberonu koyuyorum içine birde şu 3parçalı mama kapları var ya onada mamayı koyuyorum bütün gece ısıtıcı açık kalıyor bbierondaki suda ılık oluyor uyanınca direkt mamayı karıştırıp veriyorum. Gerçekten benim hayatımı çoook kolaylaştırdı ve benim için çok gerekli bir ürün