zeyzeyze duyguluannee hafif ateşi oldu. En fazla 38 e cikti. Her 4 st te bir calpol verdim. 2 güne geçti ama.
mineksu Bizde bexsero ile başladık.Aşı olduğu aya göre değişiyor biliyorum. Doktorunuz planlıyor zaten. Bizim 3,5 ve 13 aylar bexsero 9 ve 15 ay nimenrix olarak planlandı
Annegibi2006 duyguluannee evet 7. Ayında olduğu için doktorumuz biraz gecikmiş daha erken aylarda olsaydı bi ay birini bi ay birini yapardık ama ikisini yapalım dozlarınız biran önce bitsin dedi koruyuculuk açısından
zeyzeyze duyguluannee Doktorumuz kendisi söylemişti calpol verin diye. Etkisiyle ilgili bişey söylemedi açıkçası.
Annegibi2006 duyguluannee öncesinde kullanmadım akşam yatırırken gece ateşi çıkarsa diyen 1 çay kaşığı carpol verdim ayaklarının altına kantaron yağı sürdüm ateşe iyi geliyor diye duymuştum o şekilde yatırdım ama yatırırken ateşi yoktu gece kontrol ettiğinde de çıkmadı hiç