Ozss777 Emziiryoeum önerebileceğiniz doğum kontrol hapı var mı ? Hem kilo yapmasın hemde sütüm kesilmesin istiyorum . Bilgi verir misiniz
aysebb Ozss777 Zlynda kullanıyorum ben kızım 11,5 aylık yaklaşık 10 aydır kullanıyorum. Yan etki görmedim
betimliyoruzzzz Ozss777 içerdiği hormon sebebiyle süt hormonunu azaltabilir dedi doktorum bana o yüzden hap tavsiye etmedi. Spiral istiyorum şuan bütçem yok ona. Devlette de sıra gelmiyo zaten adet günüme göre ayarlamam da zor. Prezervatifle devam o yüzden
Ozss777 Yawasabeheyranarasokaktasan evet emziriyorum kullanmadım hiç kullanmaya başlamak istiyorum 2.aylık
aysebb Yawasabeheyranarasokaktasan 2 aylıkken başladım sanırım. Doktorum 40 ımdan sonra önermiştide az daha sonra başlamıştım. İstenildiğinde başlanıyor adet olmadıysanızda eğer olmadan başlayabilirsiniz adet olmaya gerek yok doğumdan sonra
Ozss777 emruha az önce bir arkadaşın yazdığı zylnda yeni doğandan itibaren kullanılabiliyormuş sanırım
emruha Hım orasını bilmiyorum ben çam sakuraya gittiğimde ordaki hemşire doğumdan üç ay sonra hap veya spiral takılmasını öneriyoruz demişti bebek için sanırım emzirdiğimiz için
Kbrbydk selcanbeyto sürekli kullanmak gerek doğum kontrol hapini. Ertesi gün hapı alın eğer korunmasız ilişki olduysa