10 aylık oğlum var hiç göğüs yaram olmamıştı 3 gündür çatlar gibi iltihaplı yara oldu ısırıyordu o yüzdende olmuş olabilir aşırı acıyor emziremiyorum 2 gün sıktım kendimi ağlayarakta olsa emzirdim ama sanki git gide kötü oluyor dayanamıyorum ne yapmam lazım oğlumda meme düşkünü bi bebek ne iyi gelir tez zamanda iyileşmem lazım dayanamıyorum artık ...