Minnakordek merhaba ,aynı bende bu dönemdeyim Şu an kızım 3 yaşında kardeşi oldu oda 2 aylık ama kuzum çok değişti 3 yaş sendromundan mı kardeş kıskançlığımı biz mi yanlış yapıyoruz neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum bağıran Çağıran olmak istemiyorum zaten ilerde yaramıyor ,siz neler yapıyorsunuz