Atopik dermatit.Nerde görsem tanırım. Benim bebeğimde 6 aylık, 2 aylıkken başlamıştı. Süt ve süt ürünlerine alerjisi çıkmıştı. Yaklaşık 1 ay diyet yapmıştım ; yani süt ve süt ürünü içeren herhangi birşey tüketmedim ayrıca yumurta da. Daha sonra diyet açtık ; çok şükür geçti. Endişe etmeyin. Ama yine de doktora görünün. Bu arada cilt hassas olduğu için bebeğinizi yıkarken kısa süreli yıkayın lif vs kullanmayın. Ben Bioderma Atoderm intensive baume kullanmıştım krem olarak çok iyi gelmişti.