KIZLar..
bebeyim doğdukdan kafasini durduk anda esdiriyo.zamanla geçer sandim ama gecmedi gunde en az 6 defa kafasini esdiriyo aniden
Nedem boyle yapar anlam veremiyorum artik
Ve endiselenmeye basladim.blmiyorum aliskanlikmi bu yoksa saglik problemi kizlar.cok hassas kalpli bebek aslinda.telefona ya tvye muzik koy hemen baslayacak aglamaya dudak buzmeye.ninni bile okuyamadkm hic ona.hemen aglar.yani sinirleri cok olan bi bebektir.Durduk yere diksinmiş gibi esdiriyo kafasini.kimin bebeyinde boyle oldu?Çok korkiyorum kizlar
Neden boyle yapiuo inanin bilmihorum.Hemde o kafa estirdigi an idrarinu yapar hep.yami me zaman olursa idrar yapar.Sizce pipisiyle alakalimi yoksa kafasini usga saldirmaliyim?Biliyorum sağlik konusu doktor degilsiniz😢ama lutfen elestirmeyin bemj hemen.Beni anlayim anneler.sizlsre ihtiyacim var
Doktoruna ulaşamiyorum 1 haftadir.Sizce hangi doktora gotureyim?beyin doktorumu yoksa pipi.Onerilerinize ihiyacim çok..bi acemi annehe lutfen cevap verim