alpsmother_ gulsarem oğlum ilk televizyonumuzu kırınca ikinciyi alırken hemen yanında aldık koruma camını da bizim evde olmazsa olmazımız 👌🏻
mervekb gulsarem geçen aylar aldık. Online dan aldık mağazada pahalı diye biliyoruz. Tv nin markasını ve ekran boyutu (her tv nin kodu oluyor) ona göre aldık. İyiki almışız yoksa şimdiye tv yi çizerdi kızım.
mervekb gulsarem eşya fırlatma olmadı da yanına gidip minik vurduğu ve minik oyuncak ile koruyucu ekranı çizdi. Çizdiği yer belli ama koruyucu olduğu için önemli değil.
yagmurkokusu_ Bize de lazım daha önce kırıldı geçenlerde de tekrar kırıldı o kadar da para verdik koruyucu arıyoruz yakınlarda alanlar linklesin bari de bizde bakalım acilinden
yagmur35yy gulsarem bend ejnslah alicam televizyonunuzun servisini arayabilirsiniz isterseniz onlarda takiyo