İlk bebeğimi 18 ay süt sağarak besledim bende hiperlaktasyob vardı sağlamda bebek emmeye başlar başlamaz fışkırıyordu haliule bebek zorlanıp almak istemiyordu bende sağdım verdim şimdi kızım 3 aylık hem sağıyorum hem arada alıyor emziriyorım istemeyince biberon veriyorum yahu önemli plan anne sütü değil öi öyle de böyle de veriyoruz rahat olun madela ve eller serbest pompam var eller serbesti dışarıda madelayı evde kullanıyorum 1 ay sonra işe başlayanına ister istemez biberon alacaktı varsın şimdiden alsın karnı mama zehir değil evet ama şükür edin sütünüz var ve sütle besliyorsunuz hem cebinize hem gönlünüze rahatlık canlarım benim bol sütler