ettyymom ahh ahh bende aynı durumu yaşadım vajinal doğum yaptım ama dikişlerim vardı o halde emzirme eğitimlerine gittim doğum yaptığım hastaneye gittim destek aldım memlekette emen bebekleri emzirmeye çalıştım ki meme ucum çıksın oğlum emsin diye ama ne yaptıysam işe yaramadı ne meme ucum çıktı nede bebeğim beni emdi beni emmesini geçin başka meme de tutmadı😂😂emziren kuzenlerim denedi ama maalesef bazen olmayınca olmuyor günlerce ağladım dışarı çıkamıyordum çıksam 1-1.30 saatt sonra gelmek zorunda kalıyordum çünkü göğüsüm doluyordu zor zamanlardı şuan mamayla devam ama mastit oldum kitleler oluştu göğsümde apse oldu şuan vasatım ama bu halimede şükür diyorum kimsenin moralimi bozmasına izin vermiyorum sonuçta bilerek emzirmemezlik yapmadım ilk çocuğum isterdim o duyguyu tatmayı ama olmadı nasibimizde yokmuş