Bebekler ilk ek gıda döneminde tadıma çok açık oluyolar o dönemde sacma sapan tadina kendimizin bile bakamadigi seyleri yediriyoruz cocuklar soğuyo. Bunu ilk oglumda yaptim aynı seyi yasadim 1 yasina geldiginde hic bisey yemiyodu sadece emiyodu. Simdi 8,5 aylik bebegim var hic yapmadim o haşlama püreler flan biz ne yiyosak ondan yediriyorum sadece yemeklerde sadece salcanin tuzu oluyo baska tuz katmiyorum baharata dikkat ediyorum. Ve cok şükür yemek yemeyi seven bi bebek şuanda