Balkiz Ponciklik ihtiyacınız yoksa deprem alanına gönderebilirsiniz ben öyle yaptim ama paraya ihtiyacınız varsa birşey diyemem tabi ki
Canimkizim34 Ponciklik çoğu yerde 40 45 tl arası zaten ustune alan kişi 10 tl de kargo ödeyecek 50 tl ye gelmiş oluyor fiyat çok pahali
Ponciklik Canimkizim34 ben 50 ye almıştım hiç açılmamış paket gardıropstan ücretsiz kargoyla gönderebilirim