Kızlar biliyorsnz doktorlar artık 6 aydan snra yumurta beyazı verebilirsnz diyorlar. Bende 6. Aydan snra vermiştim ama döküntü yapmıştı. Biraz ara verdim 7 buçuk aylıkken tekrar denedim tekrar döküntü yaptı kollarında ve omzunda. Doktora sordum bırakaym mı diye , vücut öyle ufak tepkiler verebilir vermeye devam et dedi. Alerji mi yoksa ilk kez yediği için mi vücudu öyle tepki verdi anlamadm. Böyle bir durum yaşayan var mı?