Gaz sancısı olur 1 aylik bebekte anne sütü alıyorsa ve 10 gündür kaka yapmıyorsa kabızlık denir. Probiyotik damla kullanacaksınız ve bol bol masaj. Tek çaresi bu. Keçi kakası gibi tane tane çıkıyorsa bol bol emzirin bol süt almalı. Ama bence kabız değildir önce damla sonra duş bir de masaj yapın kuzuya hemen yapacaktır