Arkadaşlar 19. Günde düştü şükür. Hiç yıkamadık bebeği doktorumuz öyle söyledi çünkü.
Bebeği yıkamadık diye koktuğunu düşünenler ise yanılıyor, mis gibi bebek kokuyor arkdaşlar:)
Zaten ıslak mendille az çok siliyorsunuz yıkamayın bence bebeği göbek düşmeden ya da doktorunuz nediyorsa onu uygulayın. Korkum bebeğimden damar yolu açıp kan almalarıydı :/ canı yansın istemiyordum ama sağlık söz konusuysa göz yumucaktım tabii :/ en çok buna gerek kalmadığı için sevindim:) inşallah aynı durumda olanlarda tez zamanda iyi haberi alırlar. Teşekkürler yanıtlarınız için 🤗