Hanımlar 4 aylık bebeğim var şimdiye kadar sorun yoktu ama geçen hasta hastalandı gibi burnu tikaliydi doktors götürdük buhar verdi o günden geceleri korkuyor inliyor şimdi de ağzı dudağı hep beyaz oldu hiç olmamıştı ilk defa bir tarafı pişik gibi oldu soyuldu 3 doktors gittim bir sonuç alamadım en son bugünkü bana ne eeg bakalım gece korkmalı inlemesi için başında birşey var mi diye dedi ben ağladım çok kötü oldum 😞😞ne olur var mı benzer durum yaşayan çok kötüyüm ne yapacağımı bilmiyorum 😔😔