happy662_ Hassasiyet ve tahriş mantarda var aynı zamanda kotex organik pamuk kullaniyorum ama daha iyisi varmı kullandiginiz birde mantar şikayeti için önerilerinize talibim 🌱
ArvenMom happy662_ kotex antibakteriyel kullanıyorum her pedi kullandım hepsi enfeksiyon mantar kaşıntı yaptı sadece bu ped yapmadı günlük pedini de kullanıyorum çok memnunum türkiye de varsa bir araştırın ☺️
Dedektifgadget happy662_ şimdi çocuğumun bezini kullanıyorum sleppy 😅 yoğun olduğum için doğumdan önce de sonrada hep yoğun oluyorum
ArvenMom happy662_ altınızda yok gibi düşünün regl olduğumda bile o kaşıntı yanma kandan dolayı fln asla olmuyo ki ben regl sonrası hep pişik olurdum şuan o sorunum yok