Merhabalar 18 aylık kızımda , 1 haftadır pişik böyle baloncuk baloncuk kızarıyor kanıyor sonra eczaneden krem aldım geçirmedi sudocrem doğduğundan beri kullanıyorum geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum kaşınıyor eli hep orda varmı bildiğiniz birşey :(:(:(