Ben tazyikli oodgunu düşünüyorum kendi sutumun çünkü kızım alerjik gazlı bir bebek ti çok dikkat etmeme ragmen gazı hiç geçmiyor du 8 ay devam etti emerken de şöyle tarif edeyim 3 dk emer en fazla çok susarsiniz da kana kana su icersiniz ya nefes almadan durmadan öyle yapıyor çocuk üç beş hamle yapardı süt fışkırıyor herhaldee sonra sadece yutkunur du arka arkaya sürekli kan ter içinde kalirdi