SenaNur34 3 ay 15 günlük oğlum var. Bazen gündüz uykusu toplamda 2-3 saat sürüyor. Ama bazı zamanlarda sürekli uyumak istiyor. Bu normal mi ? Mesela 2 saat kadar uyuyor 1.5-2 saat sonra tekrar uyumak istiyor. Hele bu 3-4 gündür uyanık kalma süresi uykuya dalmadan önce 2-3 saat.
nadidelifora SenaNur34 e normal. Bütün uyku eğitmenleri 3.5 aylık bebeğin uyku penceresinin 1.5-2 saat olduğunu söylüyor.
Duriskonunannesiii SenaNur34 benim kız da o aylarda uyuyordu da uyuyordu 6 aydan sonra merak etme artık hiç uyumak nedir bilmiyorlar yaramazliktan 😁
esty35 SenaNur34 buna şükür edin bence benim oğlum 2 ay 25 günlük, gündüz uykusu yok denecek kadar az maalesef
Kdz SenaNur34 benim oğlan sa 3 ay 3 günlük uyku muyku yok biraz da bize yolla uyku en fazla yarım saat uyuyo 3_4 saat uyumuyo hele gece sinir krizi geçiriyorum 12_1 de uyuyo gece de uyanmıyo emmiyoda kilo kaybeder diye çok korkuyorum 😞
SenaNur34 nadidelifora ama sonrasında minimum 1 saat 45 dk sonra uyumak istiyor. Sanki fazla mı uyuyor diye düşünüyorum
Kdz SenaNur34 bişey soracağım bu aralarda meme reddi yaşadınız mı meme reddiyle uğraşıyorum mama verme diyo hemşireler mecburiyetten veriyorum
SenaNur34 Kdz yok Yok yaşamadım ama genel olarak doktorda bana mama vermemi söylüyordu o tada alışırsa memeyi hiç istemez demişti
sareceymer SenaNur34 ya Masallah keşke bizimkiler öyle olsa çok normal.. onların enerjileri bu ayda en fazla 1.5 2 saat yetiyor yani gayet normal
muno112 Gayet normal hiç dert etme aynı başlıkla bende açmıştım böyle bir post. 1.5 saat uyanık kalabilir zaten ancak iki uyku arasında. Sonrasında o günleri mumla arayacaksın 😂
Duriskonunannesiii SenaNur34 yok kuzum normal ,uyuduğu zamanlarda bol bol sarıl op kokla sen de yanına kıvr zaten bir zaman sonra artık hareketlenip peşinde kosturacaklar ,dünyanın en güzel şeyi bebesine sarılıp koklayarak uyumak onunla 🙃