2.yi düşünmememin büyük sebeplerinden birisi sarılık valla… kan uyuşmazlığı,erken doğum derken 1 hafta arayla 2 kere fototerapi aldı kuzum. Küvezden sonra bir sürü tetkikler yapıldı hepsi ayrı stres. Acaba bi sıkıntı çıkacakmı korkusu. 4 ayını doldurana kadar da gözünün beyazındaki ve vücudundaki sarılığı tam olarak geçmedi. Lohusalığım korkuyla geçti hiç böyle olacağını düşünmemiştim.. çok şükür şimdi herşey yolunda ama travma olarak kaldı bende