1gunesss 18 aylikken yegenim tedavi gormeye basladi belli nesnelere ciddi takıntılar, uzun süreli göz dalmaları, nesneleri hizalı dizmek istemek, pütürlü yiyecekleri yememek, aglama krizleri (3-4 saat kesintisiz) gece uyku atakları, göz teması kurmama adına tepki vermeme.. bizim 9 aya kadar her sey normaldi cagirinca yürütecle gelir adina tepki veriyodu sonra bi gerileme donemine girdi biz o zaman suphelenmistik tabi her cocukta ayni olmaz yine de bi uzman gorusu gerekli bu konuda konusmamasi otizm oldugunu gostermez konusma terapisiyle cozulebilecek biseydir belki icinizi ferah tutun