YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Kızlar kuzenim bugün doğum yaptı bebeği sanırım esnasında amniyon sıvısı yutmuş ciğerleri enfeksiyon olmuş o yüzden solunum sıkıntısı yaşıyormuş küvöze almışlar. Başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Ne kadar sürede çıkar küvözden ? Çok korkuyoruz
eraysen YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU geçmiş olsun bebeğe başlanan antibiyotik dozuna göre çıkar bazı antibiyotikler 5 günlük bazıları 7 bazıları 10 ve 15 günlük olarak dozları var hangisinin başlandığı ve bebeğin şuanda solunumunun nasıl olduğuna bağlı
ayselaaslann YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU oğlumda aynı durumu yaşadı. 11 gün küvezde kaldık 2 gün entübe oldu aag salim cıktı suan 4 aylık olduk bile biraz zor beklemesi ama korkmayın bol bol dua edin ❤️
selin1724 Acil şifalar diliyorum. Ben doğum esnasında kaka yapıp o sıvıyı yutmuşum ve 1 hafta küvezde kalmışım çok şükür Sıkıntısız çıkmışım. Bilmiyorum biraz teselli olur mu sizin için. Bebekler çok güçlü Allah’ın izniyle oda çıkacak sapasağlam
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU selin1724 Allah razı olsun içime su serptiniz inşallah hemen toparlar da çıkar çok korkuyorum 😔
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU eraysen o konuda bir fikrim yok ama entübe ediliyor sanırım annesi de çok üzgün ağlıyor sürekli bizde çok üzüldük daha önce çevremizde kimsede olmadı çok korktuk o yüzden
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ayselaaslann ediyoruz inşallah Allahın izniyle bizim miniğimizde çıkar sağ salim hepimiz çok üzülüyoruz 🥺 annesi için daha zor bebeğini kucağına bile alamamış daha
ayselaaslann YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU bizim ilk üç gün entübr olmafı. Sonrasında entübe oldu 2 gün entübr kaldı oğlum
eraysen YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU aslında bebeklerde solunum sıkıntısı sonrası yoğun bakımda yatma oranı azımsanacak kadar az değil annenin üzüntüsünü anlayabiliyorum az çok ama şuan annenin bol bol dinlenmesi moralinin yüksek olması ve bol bol süt sagmasi çok önemli
ayselaaslann YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet elim boş çıkmıştım bende hastaneden. Çok zor ve yıpratıcı bir süreç ama elimizdende birşey gelmez. İnşallah sag salim cıkar bebeginiz dualarım sizinle. Bu durumu en iyi ben anlarım ☹️
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ayselaaslann peki sütü ne zaman gelir acaba sağım yapıyormuş ama gelmemiş hiç süt nasıl gelir ki 🥺
ayselaaslann YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU benim hastanede süt sagma makinesi verdiler cok cektigi için gögüs ucum kanadı. Doktor süt bi şekilde gelir biz besliyoruz küvezde ama annr sütü cok önemli dedi. 2. Gün eve cıkmadan oğlumun yogun bakım hemşiresiyle görüştüm elimle sagmam gerektigini söyledi. Elimle sağmaya başladım ilk 2 gün bir damla bile olsa götürdük sürekli hastaneye. 2.günden sonra makineye geçtim zaten o ara sütüm baya çogaldı
ayselaaslann YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU youtuba elle süt sağma yazın çıkıyor zaten elle sagınca baya çoğalıyor süt
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ayselaaslann kuzenime de şimdi cihaz aldık ara ara sağım yapıyormuş sütü gelsin diye inşallah gelir hayırlısıyla 🥺
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU eraysen sütü gelmiyormuş şuan sağım yapıyor ama 1 damla bile gelmiyor dedi bende sen yine de sağım yap yaptıkça gelir dedim inşallah gelir de bebeğine verir