03ekim açılan hiç bir posta yorum yapmadım okumadım bakmadım buna da yapmicaktim ama yazmak istedim 🙏🏻yaşanan olay korkunç , İnsan dışı canice vahşice ne yazsak az , hiç bir şey o acıyı tarif edemez , kızların ailesi ömür boyu unutamicak olanları . Hepimiz çok üzgünüz kırgınız Kızgınız . Kadın olarak çokta korkuyoruz yalan yok . Kendimizi savunamiyoruz çünkü belanın nerden geleceği belli değil. Bir anda arkandan da vurabilir silahı , seni kendi ayaklarınla da götürebilir ölümüne . Bu vahsilerin yaşadığı dünyada yaşamak çok korkunç. Eğitim ailede başlıyor , ailesi başıboş bırakmış çocuklarını. Ben olayı o kadar çok araştırdım öyle şeyler okuyup izledim ki inanamadim bakın kanım dondu 😪 . Olayın arka yüzü o kadar karanlık ve korkunç ki ! Anlatamam . Kızlarımiza çok üzüldüm duyduğum gece sabaha kadar yatamadım kabus ustune kabus gördüm defalarca yatağımdan sıçrayarak uyandim hep aynı görüntüler gözümün önüne geldi ( ben hepsini gördüm ) ben normalde soğukkanlı biriyimdir ama çok etkilendim bir saniye bile unutamıyorum . Ne kadar acı çektiklerini tahmin bile edemeyizzz . Melek oldular . Rabbim ailelerinin yüreğine su serpsin , unutamazlar . Her zaman kin ve nefret dolu kalacaklar 🙏🏻 bilemiyorum bişey söyleyemiyorum yazamıyorum hani kelimeler kifayetsiz derler ya , heh o işte yazamıyorum ya içimdeki şeyleri yazamıyorum ben çok üzgünüm 😪🙏🏻