Cly01 mom1900 cocukla.is duzeni olmaynca insan 2.cocuk ihtimalini düşünüyor bende o sekildeym yaza hamile kalsam diye düşünüyorum aralarnda 4 bucuk yas olacak planladgim gibi olursa
dnzderin mom1900 Ben yapmaya karar verdim 😅😅🤦🏻♀️ Öylede böylede er yada geç olacak. İlerdede keşke daha önce yapsaydım beraber büyüyüp çıksaydı aradan dememek için aksiyon alıyorum. Darısı size :)
Halime13 dnzderin benim fikrim 1-2 yaş araları olmayacaksa arkadaş gibi denemez yani ya 1-2 yaş ya 7-8 yaş olmalı abi ablalık ilişkisi olması için. Yaş ileriyse 1-2 yaş kişi gençse 7-8 yaş olmalı 2. Çocuk için
dnzderin Halime13 32 yaşında olduğum için malesef çok okadar vaktim yok :) şuan 2.5 yaşında planladığım gibi giderse herşey 3.5 yaş araları olacak