Selamlar annem bebeğimi desteksiz uyutuyor hem de 5 Dk içerisinde ama ben uyutamıyorum. Kafayı yiyeceğim. Kızımı yatağına koyuyor 2 tane dandini bi tane fış fış kayıkçı söylüyor kızım uyuyor. Bana gelince ne yapsam uyumuyor bazen memede bile uyutamıyorum sinirim bozuluyor. Kv de uyutmayı başaramıyor hep ağlıyor. Önümüzdeki ay işe başlayacağım ve çok geriyor bu durum beni. Kv ve annem dönüşümlü bakacak. Kv nasıl uyutacak çok kafama takılıyor 😢 ben alıştırayım bari diyorum desteksiz ya da en azından meme desteksiz uyutmaya ama olmuyor çok ağlıyor
*bebeğim Şuan 7.5 aylık 8.5 aylıkken başlayacağım işe