duygubarin sadece mamayla büyüdü diye ne gözü tek kalacak ne başka bi yerinde bi yeri eksilecek, ona karnının doyması yeter. Ten tene temas önemli tabi ama o yok diye de süt bitmez, şuan çok yeni ikinizin de sürece alışması lazım. Benim ilk günler sütüm gelmedi, dutlar hoşaflar eczaneden bitki çayları sürekli sağım…. Hiperlaktasyon oldum, bu sefer de süt fışkırdığı için genzine kaçtı ememedi😄 biraz akışına bırak, şimdilik nasıl besleniyorss öyle besle sakinleş, ve bebeği izle, böyle ciddi olarak otur yüzünü gözünü izle, okşa öp.bebeğinle ve kendinle başbaşa kal , bebeğin ihtiyacı, nasıl çözüleceği sana içgüdüsel olarak gelir.