Elif3888 Kizlar cumartesi sezeryan oldum ve suan uyumak icin yattigimda oksuruk tutuyo birden neden oldugunu anlamadm ama cok canm yaniyo sizler de bu durumla karsilastinizmi nasil gecti ve nazamana kadr surdu
Deletedmom772 Elif3888 Õluyordum resmen ben.dikisimin uzerini ellerimle tutardim hapsirirken oksururken gulurken.nefes bile zordu benim icin.1 aya hepsi gitti yani.cok demem sadece 2 hafta agrilar olmuyordu .beni kendimi zorladim o yuzden 1 aya toparlandim anca .
-erCansu- Elif3888 canim genel mi oldun ozamn oluyoms sanirim bu öksürük gecmis olsun oksurme hissi gelince su ic ins gecer hemenn
minnosvetontis Elif3888 oksuruk her sezeryan olanlarda oluyor sanirim bdnde de oldi dikis yerlerknj tutarak olksurmeyi deneuin hem caninnz acimaz hemde dikisleriniz ani oksurmeden dolayi zorlanmazz
Bravewomen Karsilastim malesef, ameliyatim cok aciyordu yanimda su bulunduruyordum oksuruk baslar baslamaz iciyorfum 1 hafta surdu 🙄
Bahar21 İki doğum yaptım kızımda genel anestezi oldum o öksürükler o kadar kötüydü ki yaşayan bilir narkozdan dolayı oluyomuş sanırım ama ikinci doğumum da spinal anestezi oldum en çok öksürükten korkuyodum ama çok şükür olmadı