MutluPrensesAnnesi Arkadaşlar sipral taktırdım kayma felan olmuşmudur diye muayene olucam devlette jinekoloji bölümünden mi randevu alıyoruz sizler nerde muayene oluyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim