5 yasinda oğlum anaokuluna gidiyor ve arkadaşlarına istemeden de olsa zarar veriyor öfkeyle karsilik veriyor ve beni en cok üzen olan şeyde öğretmen buna resim çizdirdi aileni çiz demiş kendini cizmemis kardeşini ve bizi çizmiş arkadaşların arasında kendini çizmiş sadece değer verdiğimizi hisstemiyor mu acaba eğer duzelmzse ramaya yönlendircekler onda da hiperaktif teşhisi konulursa ilaç veriyorlarmış