Ace09 Bebeğim 4 aylık. Günde toplam 800 cc mama ıcıyor. Sütüm maalesef kesildi. Kilolu bir bebek değil o yüzden az mı çok mu anlamıyorum ama bana iştahsız geliyor. Sizlerin bebekleri nasıl ?