shd48 biz 2 buçuk yaşında deldirdik. 2 yaştan önce delmeyiz dediler . Ama keşke deldirmeseydim büyüdüğünde istediği gibi deldirir yada ilk okulda falan ne bileyim . Kulağını acıtıyor küpe düşüyor düşünce kulak taze olduğu için kapanıyor kaç defa kayboldu koştur koştur kuyumcuya gittim çok zor taktım . Birinin kızının kreşte kulağından çekmiş çocuk kulağı kanamış falan böyle şeyler duydum . Ne bileyim keşke deldirmeseydm dedim yani . Bence iyi düşünün basit bir işlem büyüdüğün de kendi isteğiyle deldirir .