3,5 aylık bebeğim hem mama hem emiyo.sütüm tam yetmiyo biliyorum emdiikten sonra mama veriyorum aralarda tekrar emzirip 4 saat sonra 150 CC mama veriyorum tekrar. Bugün aralarda hep emzirip 3 saat sonra 150 CC verdim onu da içti .mama yetmiyo mu diye üstüne 30 CC tekrar ekledim ama içmedi 150 CC yetiyo zaten istemediginde de biberonu itiyo icmiyo. Hani hiç mememi emmiyo mu desem emdikten sonra sıkıyorum süt bitmiş oluyo ya da hiç emmedigi zamanlarda zaten taş gibi oluyodu memem.simdi öyle taş gibi olmuyo emzirdigim için ama 150 CC mama ve emdiği halde çok değil mi 3,5 aylık bebek için , kusmuyo da zaten . 3 saatte bu kadar içmesi anormal değil mi.Çok karıştı aklım sizde durum nedir😥