fraubi ilk disler çok kolaydı, köpek dişleri ehh ama en arka azılar zor oldu. patlamadan 1 hafta önce gece terörü yaşamaya başladık. her gece belli saatlerde çığlık çığlığa ağlayarak uyanıp 1 saate kadar anca sakinleşiyordu. gün icinde de acısı oldugu için huysuz oluyordu. iştahımız zaten ezelden yok. bu arada hiçbir diş ateş yapmıyor benim kizimda sadece agri yaptigi icin huzursuzluk oluyor. ağrı kesici ile yatıştırdım onları. ilk dişlerde tetagil yeterli oluyordu ama. patlayıp yarısı kadar çıkınca ağrı sızı da geçiyor.