Merhabalar, bebegim 4 buçuk aylik yaninda aniden konistugumuz zaman vs korkuyor irkilip ciglik cigliga agliyor. Onun yanindayken oldukca kisik sesle basliyorum konuşmaya. Doğduğundan beri bu sekilde bilmiyorum normal bir durum mu diger bebeklerde de var mi