Efecim Hanımlar merhaba. Lansinoh Manuel süt sağma pompası kullanıyorum. Memnunum fakat zaman kaybı oluyor Manuel olduğu için. Çalışıyorum vaktimi almayacak performansı yüksek kesinlikle bu ürünü almasın dediğiniz bir göğüs pompası var mı?
canmanayvesuyu Efecim bebebao aldım şu anlık memnunum takıp iş yapabilmek büyük kolaylık cidden bende de lansinoh tekli vardı priz başında oturmak can sıkıcı oluyor
eeed2606 Efecim bebebao var bende satın almak isterseniz Türkiye çocukistan garantili hala garantisi mevcut çok kullanmadım
nurrr19 İlk başta çok gerekli gibi duruyor ama ben yapamadım eşimde yurt dışından aldı kullanmadım elektrikli olanlar kadar iyi sağım yapmıyor bence bana göre