dilek3538 kirikkalp ben Ciciş bebeden aldım diye bişe mi yazmışım o sayfandan aldığım askılar bendeydi onları kullandım 2 tane takım var kışlık onları jammy babyden aldım neye güldünüz onuda anlamadım
kirikkalp dilek3538 ya bende kötü bir şey demicektim bende ordan çok kez aldım kalitesi güzel dicektim napalım ağlayalım mı? Ne bu gerginlik bee umarım SATABİLİRSİNİZ iyi akşamlar.