Kızlar Kaka testi yaptı doktorumuz süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi çıktı diğerlerini etini yumurtanı yiyebilirsin dedi ama ben güvenemiyorum şu an kuruyemişi falan da kestim kaka dan alerji testi yaptıranlar var mı kızlar diğerleri çıkmadı ama çıkada bilirdi tamamen sanırım doğru sonuç vermiyormuş çıkmayanlar için değil mi