Merhaba arkadaslar bebegim 3 bucuk aylik.. Yaklasik son bir aydir tuvalet sorunumuz var.. 5 gun oluyor buyuk abdestini yapmıyor.. Ama sıkıntısı aglamasi gaz sorunu hic yok emme sorunuda yok. 5. Gunun sonunda Biogaia damla veriyorum o aksami rahat cikariyor sonra yine yok.. Bu durum normal mi ? Ne yapmaliyim ?