nnoktaa lbvmya bu konuda doktorlar ikiye ayrılmış durumda. Yapılır diyen de var yapılmaz diyen de. 7 aylık olmasına az kalmıştı ben yaptırmıştım. Çok şükür bir sıkıntı olmadı
nnoktaa lbvmya evet. Ama aradan zaman geçmişti. Dışarıda olacağım için sabahtan sütümü sağmıştım. İşlemden yaklaşık 4-5 saat sonra emzirdim.