Merhaba kızlar Oğlum dokuz günlükken atmıştı emziği hiçbir şekilde almamıştı, Oyuncaklarının içindeydi şu an 19 aylık almış ağzına elletmiyor da hiçbir şekilde vermiyor sabahtan beri ağzından bırakmıyor alıp saklayacağım ama daha bebek sayılır aslında ne yapayım sizce? Köpek dişi çıkaracak Yakın zamanda rahatlatcağını düşündüm bir de geceleri çok uyanıp meme istiyor o konuda da olumlu etkisi olur mu emziğin? Yoksa direk unutturayım mı sizce?